Tervetuloa kuuntelemaan Uuden luksuksen palvelusprintti -hankkeen podcast-sarjaa!
Uusi luksus poikkeaa perinteisestä luksuksesta tähdäten kokonaisvaltaiseen asiakaskokemukseen, jossa korostuu vastuullisuuden näkökulma. Nämä kehittämisen puolet yhdistyvät uuden luksuksen näkökulmassa ja hankkeen tavoitteissa, sillä tämän päivän kotimainen ja kansainvälinen kuluttaja toivovat palvelulta hyvin pitkälle loistavaa asiakaskokemusta, joka on toimiva ja laadukas ja joka tuottaa arvoa huomioiden vastuullisen liiketoiminnan.
Podcastissa keskustelijoina ja käsikirjoittajina ovat Haaga-Helian lehtorit Mona Eskola, Riina Iloranta ja Mia Tarhanen sekä opettaja Terhi Oksanen-Alén.
Kuuntele podcasteja täältä:
- Uutta luksusta tuotetaan henkilökohtaisella palvelulla
- Yksityiskohtien estetiikkaa
- Ruoan ja juoman merkitys luksuskokemuksessa
- Viestinnän merkitys mielikuvien muokkaajana luksuskokemuksessa
- Luksusta keholle ja aisteille
Kuva: Austin Distel, Unsplash